Tytani to śmiertelnicy, wzbudzeni do życia przez boga ciemności Eresa, którzy walczyli po jego stronie w wojnie przeciwko bogu światła Apollonowi. Ich potęga, siła i wytrwałość, połączone z wrodzonym talentem do walki, czynią z nich niepokonanych wojowników. - to możemy wyczytać na stronie LC PL. Zanim jednak nasz nieustraszony wojownik będzie wyglądał tak ładnie, jak pan na zdjęciu, czeka nas troszkę pracy.
I. Podstawowe informacje
Tytan przy każdym awansie na wyższy level otrzymuje:
+1,5 ataku fizycznego
+0,5 ataku magicznego
+3 fizycznej obrony
+0,5 obrony magicznej
+36 HP (życie)
+14 MP (mana)
Już to pokazuje nam ewidentnie, że nasz wybraniec jest postacią fizyczną i magia nie jest jego ulubionym zajęciem.
Dodatkowo, awansując poziom wyżej możemy dodać punkt do jednej z czterech statystyk: siła, zwinność, inteligencja lub kondycja. Każda z nich daje nam jakieś plusy, a są to:
Siła: +4 HP, +0,5 ataku fizycznego
Zwinność: +
Inteligencja: +8 MP, +0,5 ataku magicznego
Kondycja: +8 HP, +2 MP
Polecam inwestować zwłaszcza w dwie pierwsze umiejętności, ponieważ jak już wspomniałem, nasza postać nie jest mistrzem magii i nigdy nim nie będzie. Jak rozdzielimy te umiejętności - to już zależy od nas i od naszej wizji postaci.
II. Broń
W początkowej fazie gry (a więc do 30 lvl) polecam topory (siekiery), ponieważ mają one większy atak od mieczy przeznaczonych na ten sam level, a ważą tyle samo.
III. Ekwipunek
Nie będę tutaj się rozpisywał, ponieważ w trakcie gry prawie cały czas zdobywamy plany uzbrojenia, dzięki którym możemy sami zbudować bronie na konkretny poziom.
IV. Skille
A) AKTYWNE
1. Fokus Siły - jest to bardzo prosta umiejętność, której raczej nie opłaca się rozwijać, ze względu na nieproporcjonalny koszt w PU (Punktach Umiejętności) do uzyskiwanego efektu. Startowo mamy ją wyuczoną na 1 lvl.
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU | 4 | 5 | 12 | 43 |
Koszt Many 5 | 10 | 15 | 21 | 28 |
Efekt 120 | 146 | 187 | 242 | 312 |
2. Erupcja - zadaje obrażenia 8 najbliższym wrogom. Byłby to niewątpliwie bardzo przydatny skill, gdyby nie fakt, że możemy go używać tylko w Prywatnym Podziemiu.
Wymagania: Fokus Siły (lvl 1), level 5 postaci
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 2 | 3 | 5 | 12 | 43 |
Koszt Many 7 | 9 | 12 | 16 | 21 |
Efekt 200 | 240 | 300 | 380 | 480 |
3. Miażdżenie Kolan - zadaje obrażenia, a dodatkowo przy odrobinie szczęścia ogłusza naszego przeciwnika. Wymagania: Erupcja (lvl 1), level 10 postaci
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 3 | 4 | 7 | 18 | 65 |
Koszt Many 8 | 15 | 22 | 29 | 36 |
Efekt 174 | 205 | 225 | 321 | 406 |
Efekt2* 30% | 40% | 50% | 60% | 70% |
*Szansa na ogłuszenie
4. Krzyk Wojenny - zwiększa siłę ataku wybranej przez nas postaci.
Wymagania: level 15 postaci, Brutalność (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 4 | 6 | 10 | 24 | 86 |
Koszt Many 12 | 16 | 21 | 27 | 34 |
Efekt 4 | 8 | 12 | 16 | 20 |
5. Armatni Strzał - nie wyróżniający się niczym skill (jest oczywiście mocniejszy niż te wcześniej wymienione). Wymagania: Fokus Siły (lvl 1), 20 lvl postaci
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 6 | 7 | 12 | 30 | 43 |
Koszt Many 24 | 31 | 38 | 45 | 21 |
Efekt 210 | 243 | 294 | 363 | 450 |
6. Szczególny Dar - zwiększa siłę ataku i obronę kosztem many.
Wymagania: 20 lvl postaci, Opanowanie broni (lvl 1), Brutalność (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 4 | 6 | 10 | 24 | 86 |
Koszt Many 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Efekt 5% | 7% | 9% | 11% | 13% |
Efekt2* 3% | 5% | 7% | 9% | 11% |
*Pochłaniana mana
7. Trafny Cios - zwiększa szybkość ataku, jest to dość efektywne, biorąc pod uwagę początkową szybkość ataku naszego bohatera.
Wymagania: 25 lvl postaci, Doświadczenie Wojenne (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 7 | 9 | 15 | 36 | 129 |
Koszt Many 15 | 21 | 27 | 35 | 43 |
Efekt 4 | 8 | 12 | 16 | 20 |
8. Szturm - przerywa rzucanie u przeciwnika (czyli przykładowo ktoś chce nas uderzyć Fokusem Siły, my rzucamy Szturm i mamy szansę na przerwanie jego ataku).
Wymagania: 25 lvl postaci, Armatni Strzał (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 6 | 7 | 12 | 30 | 108 |
Koszt Many 10 | 14 | 19 | 25 | 31 |
Efekt 40% | 50% | 60% | 70% | 80% |
9. Tornado - najmocniejszy skill aktywny u tytana (oczywiście bez podklasy), zadaje dużo obrażenia i powoduje krwawienie wroga.
Wymagania: 30 lvl postaci, Szturm (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 8 | 10 | 17 | 42 | 151 |
Koszt Many 23 | 34 | 45 | 55 | 66 |
Efekt 304 | 345 | 410 | 497 | 608 |
B) PASYWNE
1. Wytrzymałość - zwiększa na stałe naszą ilość HP. Tytan ma startowo dość dużo HP, także ta umiejętność może być generalnie naszym kaprysem, chociaż może też się przydać
Wymagania: 5 lvl postaci
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 3 | 4 | 7 | 18 | 65 |
Efekt 22 | 53 | 99 | 164 | 259 |
2. Adrenalina - zwiększa na stałe naszą szybkość ataku. Przydaje się, biorąc pod uwagę powolność tytana.
Wymagania: 5 lvl postaci
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 3 | 4 | 7 | 18 | 65 |
Efekt 4% | 8% | 12% | 16% | 20% |
3. Brutalność - zwiększa naszą celność, co skutuje większą szansą na zadanie ciosu krytycznego.
Wymagania: 10 lvl postaci, Wytrzymałość (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 4 | 6 | 10 | 24 | 86 |
Efekt 2% | 4% | 6% | 8% | 10% |
4. Szybki Bieg - zwiększa szybkość poruszania się.
Wymagania: 10 lvl postaci, Wytrzymałość (lvl 1), Adrenalina (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 4 | 6 | 10 | 24 | 86 |
Efekt 3 | 6 | 9 | 12 | 15 |
5. Opanowanie Broni - zwiększa siłę ataku na stałe. Przydatny skill, zwłaszcza, jeśli nie stać nas na ciągłe kupowanie Karr.
Wymagania: 15 lvl postaci, Szybki Bieg (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 6 | 7 | 12 | 30 | 108 |
Efekt 5 | 9 | 13 | 17 | 21 |
6. Kamienna Skóra - zwiększa na stałe obronę.
Wymagania: 15 lvl postaci, Adrenalina
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 6 | 7 | 12 | 30 | 108 |
Efekt 20 | 40 | 60 | 80 | 100 |
7. Doświadczenie Wojenne - zwiększa szybkość ataku. Praktycznie rozwinięcie Adrenaliny.
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 7 | 9 | 15 | 36 | 129 |
Efekt 6 | 12 | 18 | 24 | 30 |
8. Stoicyzm - zwiększa naszą ilość MP. Przydatny skill, ponieważ tytan ma bardzo mały many.
Wymagania: 25 lvl postaci, Szczególny Dar (lvl 1)
Kod:
Level Umiejętności 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Koszt PU 7 | 9 | 15 | 36 | 129 |
Efekt 23 | 61 | 127 | 237 | 426 |
...
Pozdrawiam i proszę o znajdowanie błędów
Poradnik by Malak (inne forum)
Ostatnio edytowany przez SiMoN15 (2009-11-25 16:57:35)
Offline