Łuk czy pałka-różdżka:
- osiągając 5lvl postaci możemy wybrać rodzaj broni, którą walczymy. Jeżeli w finalnej wersji chcemy być klerykiem - wybieramy różdżkę. Jeżeli pragniemy zostać łucznikiem, wybieramy łuk.
Wybór broni rzutuje na pkt. statystyk, które rozdajemy po skończeniu każdego lvl.
Wybierając różdżkę wszystkie pkt statystyk rozdajemy w inteligencję.
Wybierając łuk wszystkie pkt statystyk rozdajemy w zwinność.
Skille uzdrowiciela
a) skille aktywne
- strzała światła - nie musimy max. tej umiejętności, gdyż jest niezbyt użyteczna. Można zostawić na lvl1
- samoleczenie - im szybciej wymaxujemy tym lepiej
- wielokrotny strzał - max. jeżeli zamykamy się w lochach, w innym wypadku pozostawiamy na lvl3
- leczenie - max. im szyciej tym lepiej
- szybki strzał - max. im szybciej tym lepiej, jeden z ważniejszych skilli
- fala szoku - pozostawiamy na lvl3
- strzała wiatru - niezbyt użyteczna umiejętność, pozostawiamy na lvl1
- leczenie grupy - max. im szybciej tym lepiej
- tarcza many - rozwijamy im szybciej tym lepiej, użyteczna gdy atakujemy moby z magiczną obroną
- odtrucie - skill pod pvp, maxujemy jeżeli chcemy. Jednak skill potrzebny by rozwinąć jeden ze skilli Kleryka.
- ożywienie - można pozostawić na lvl1
- podwójna strzała - max. im szybciej tym lepiej
b) skille pasywne
- orle oko - maxujemy [ hmm.. zabijamy szybciej, śmiertelniej]
- szybka mana - maxujemy [szybsza regeneracja many]
- tajemnicza obrona - maxujemy [ zwiększa obrone fizyczną ]
- elfi bieg - można pozostawić na lvl2 nie potrzebujemy szybko biegać.
- dokładność - maxujemy [zadajemy celniejsze hity]
- pięta Achillesa - maxujemy [ większa szansa na krytyka]
Gdy osiągamy lvl 30 wybieramy drogę rozwoju swojej postaci.
Poradnik by Paskudka (inne forum)
Offline